Transcriu-me!!

[-]  Normes de transcripció

Normes de transcripció per a la col·lecció "Calaix de sastre"

  1. Respecteu escrupolosament el text. Escriviu exactament allò que hi veieu, sense corregir els errors que hi trobeu.
  2. Guardeu el vostre treball amb freqüència amb el botó "Deseu la transcripció". Si navegueu fora de la pàgina de transcripció, podeu perdre el vostre text.
  3. No us preocupeu del format. El camp de transcripció no inclou eines de format. Els salts de línia són opcionals, però en la versió final no es guardaran.
  4. Si una paraula o frase és il·legible, escriviu-hi [il·legible] o indiqueu la vostra interpretació així: "... entrada al carrer dels [sombreres?]".
  5. Si al final de línia hi ha una paraula amb guionet de separació de síl·laba, escriviu la paraula sense el guionet excepte si és al final de la pàgina i no podeu deduir-la.
  6. Indiqueu entre claudàtors [] els incisos que a l'original apareixen afegits al marge o entre línies i les paraules o frases ratllades.
  7. Incloeu notes entre claudàtors [] si és necessari, per exemple [Sense text].
  8. Reviseu la transcripció i quan considereu que és correcta, feu clic al botó "Finalitzar i enviar la transcripció".

Transcriu-me!!

Relacions de festes i viatges. Còpies (1784-1789)

https://mdc.csuc.cat/utils/getfile/collection/calaixSastre/id/18873

« Document anterior | Document següent » |

La transcripció d'aquesta pàgina ja ha finalitzat. Si voleu col·laborar escolliu un altre ítem per transcriure.

Transcripció de la pàgina actual

85 Gañ.........Donas parlèm sius plau del Oratori,/ que sempre causa alegre rebumbori/ Fet per la Santa Iglesia::::/ Sag.......Animal/ La Santa Iglesia es la Cathredal/ Gal.......Y que Santa Maria/ no es Iglesia? no es Santa? Sag.....Xaravia./ Per ser la Cathredal primera planta/ per antonomasia se diu Santa./ Gañ.....Això sens [Ratllat:dubte,i] culpa fou erròr de imprenta/ Sag.....no discorra molt bè la tua Corpenta/ Pues quant ab tal prestesa se mudà/ Fou erròr de Bernàt, y no den Plà/ Gal.......Quant à la Poesia no hi toquèm/ basta ser cosa, que cuyda an Pongèm/ que no sabèm si es noble, ò si es discrèt/ Sinò que và forràt de Juspèt,/ Y que jamay se emplea en obras mortas/ Sent fill de Apollo de las Camas tortas./ Gañ.....Noticias porta de que estabam lluny/ Com ques deya [Subratllat: temuz] lo mès de Juny/ Sag......Y haventhi boyra, que tapaba l'Sol/ lo mateix fora al mès de Juliol./ Y que sent David cap, Salamò membre,/ tambè vindria bè fos en Setembre/ Gal......Lo Autòr quant se elegí fou ab gran esma/ Y haguè de ser, que visca de quaresma,/ que altre Poeta no corresponia/ Ahont te l'Batisme la Pescateria./ .....La musica me apàr que ab gran decoro/

Current Page Discussion [edit] [història]